imaleeyakn on blog! (Special Announcement)πŸ’₯

 Ok hye guys, Selamat Tahu Baru 2024! πŸ™‹ 

Ok la hari ini ima or sis ima korang nak share satu benda penting a.k.a special announcement buat my sweet client and client to be. Macam yang semua tahu, ima ada jalankan biznes yang mostly banyak daripada Shopee apps. Tapi baru-baru ini ima ada terima this kind of message / notification (rujuk gambar) :



So ima ada rasa macam insecure sikit guna apps tu even lebih daripada 3 tahun dah ima biasa guna untuk deal dengan buyer shoppe.. risau juga la in case sebagai seller terkena banned tak tau la kan..so tujuan ima buat this posting status sebab nak declare siap-siap pada semua yang my biznes modus operandi adalah melalui online.. so faham-faham la kan.. kadang ada part yang memang ima terlepas pandang, biasalah kita ni bila masuk rumah orang kena la jaga adab dan faham rule dia. So risau jika kita ni tersalah langkah so memang bye-bye la kau dikk hehe..

Ok ima seriusly suka dengan platform Shopee ni..yes I do. Sebab dia mudah dan senang untuk ima buat urusan jual beli dengan client dan kerja jadi jimat masa sebab memang as IT Freelance ni kami kerja 24 jam (ikut masa kami free jugak la kan hehe) Dan macam-macam perangai client yang ima jumpa sepanjang ima deal biznes di shopee ni kan.. Jangan tanya, nanti panjang pula post ni ok hehe. 😜 Tapi mostly ima dapat client yang mudah faham dan senang nak deal. Give and take giteww..Gracias!

Kalau ada client yang tanya kenapa tak buat je social media lain macam tik tok /  lazada atau apa-apa apps yang tengah trending sekarang ni sebagai salah satu lagi cabang biznes IKN ni kan.. actually jujur cakap la kan, kalau nak fokus kat satu-satu apps tu memang akan ambik masa tau.. .nak study do & don’t diorang lagi ..ima ni bukan jenis yang buat dulu then guna kemudian.. main guna ja..lepas tu dah tak terhandle ha kan jenuh macam tu.. so well 5 tahun handle biznes atas talian ni memang teach me a lot. Serius guyss.. ALL ABOUT TIME.

Ok guys serius talk.. in case one day my Shopee account kena blocked (harap tak la sebab I love this apps so much kot). 😍

PLEASE JUST FIND ME ON :πŸ˜ŽπŸ’¬

πŸ’žBlog :

πŸ‘‰https://imaleeyakreatifnetwork.blogspot.com – boleh direct click “Imaleeya IT Services” (rujuk gambar)

Kat sini korang boleh check out semua sistem yang ima senaraikan di page https://sites.google.com/view/imaleeyakreatifnetwork (InsyaALLAH kalau one day ima dah ada laman website yang establish (yang ada www. <nama biznes kita> .com ima akan reupdate. Just keep following me ya.)

πŸ’žInstagram & Facebook  : 

Dua social media yang ima banyak up to date untuk pastikan IKN tetap dikenali dan diingati. InsyaAllah 😎

πŸ‘‰https://www.instagram.com/imaleeyakn

πŸ‘‰https://www.facebook.com/imaleeyakreatifnetwork

So far insyaAllah ini antara platform yang for me memang trusted and directly to my biznes whatsapp kat 017-4539367.. so mostly memang customade client akan deal directly on whatsapp sebab nak build satu form special untuk deal bagi penjualan sistem-sistem Excel macam Shopee tu memang makan tahun rasanya nak study. Kalau melalui whatsapp, memang tak risau dah! Terus deal ja. 

Mohon semua yang membaca this special notes / makluman, wish me the best dan doakan juga biznes IKN berjalan dengan lancar, dimurahkan dengan rezeki dan kami diberikan kesihatan semasa menjalankan biznes dalam bidang freelance ni ya. Mucha Gracias!πŸ’—πŸ’—πŸ’—


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wonderful Life ft. Siti Fatimah (versi Studio Sembang)

Catatan Perjalanan Ima..

Merdeka...!