4 Karya dalam 1 Bulan

      IMALEEYA EBOOK IS BACK!!! Bukan 1, bukan 2 tapi 4 KARYA ima telah selamat dilancarkan dengan jayanya pada 20.11.20 (even ima tengah mood berpantang bersalin anak kedua time ni. hehehe..)


     Alhamdulilah.. Allah permudahkan. Idea nak buat 4 ebook ni dia macam tetiba datang okay guys.. Modal idea dah ada, jalan cerita dah ada.. cuma tunggu buka laptop, susun, design cover dan SIAP!. Semudah ABC gitew kan? Haha.. tapi dalam lebih kurang seminggu juga nak siap..dengan nak adjust ayat lagi. Ima buat time free ja.. Yela berpantang kan. Nak tengok baby Faiz dgn Kak Aleeya lagi. Nak bertungku lagi..huhu. Okay so total karya yang ima dah keluarkan sebagai ebook setakat ni ada enam(6) termasuk dua(2) karya novel ima yang dah keluarkan tahun lepas tu okay.

     So, pada sesiapa yang berminat nak beli dan dapatkan eBook keluaran IKN ima ni, boleh direct beli di laman Shopee IKN @ https://www.shopee.com.my/imaleeyakn atau boleh WhatsApp ima di nombor 017-4539367. Psst..jangan lupa bagi bintang banyak-banyak lepas dah beli ebook itu ok. Ebook ni santai-santai ja.. Best main dengan kawan & family (rindunyaa zaman sekolah dulu, free ja kami main teka-teka. Syok wey!.

     Anyway, again.. Terima kasih kerana terus menyokong ima di dalam dunia digital ini. InsyaAllah, selepas ini ima akan fokus balik pada dua(2) eBook novel karya yang ima plan nak siapkan tahun ni tapi ni dah nak masuk hujung tahun, Alamatnya.. kita bawa plan kita tu ke tahun 2021 ni la ya, InsyaAllah..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wonderful Life ft. Siti Fatimah (versi Studio Sembang)

Catatan Perjalanan Ima..

Merdeka...!